Tuesday 16 February 2021

Ustad or shagird ky darmiyan mukalma

          استاد  اور شاگرد  کے درمیان  مکالمہ 

                       !اُستاد : وحید ! ذرا اِدھر آؤ ،میری با ت سنو
                        ! وحید : حاضر ہوا ماسٹر صاحب، فرمایئے 
اُستاد :کیوں ،کیا بات ہے؟ تم کچھ پریشان سے نظر آرہے ہو؟ 
وحید :جناب !کیا عرض کروں،میرا بستہ گُم ہو گیا  ہے گھنٹے      بھر سے تلاش کر رہا ہوں کوئی  سُراغ نہیں ملا۔
                                             اُستاد :کہاں رکھا تھا تم نے؟ 
وحید :جناب !میں کلاس میں  رکھ کر ذرا باہر چلاگیا تھا۔ واپس آیا تو بستہ غائب  تھا۔
                 اُستاد: کیا  جماعت کے لڑکوں  سے دریافت کیا؟ 
وحید :جناب! میں سبھی سے پوچھ  چکا ہوں  لیکن  کوئی  بھی اتنا، پتا نہیں  دیتا۔
اُستاد : باہر جاتے وقت تمہیں  کسی نہ کسی لڑکے کہ سُپرد کر کے جانا چاہئے  تھا۔
وحید : ہاں جناب، یہ  مُجھ سے واقعی  بھول ہوگئ میرا، خیال تھا کہ کون اُٹھا لےجائے گا ؟
اُستاد :بھئ اھتیاط کا تقاضہ  یہی ہے کہ کلاس سےباہر جاتے وقت اپنی چیزیں  اپنے کسی ساتھی کے حوالے کر کے جانا چاہئے  اگر تم نے ایسا کیا، ہوتا تو  اس وقت تمہیں  یہ پریشانی نہ ہوتی۔
وحید : جی ہاں ماسٹر صاحب! میں  آئندہ کے لئے  ایسی غلطی تو کبھی نہ کروں گا۔
اُستاد : اچھا، اب جاؤ اور دوبارہ تلاش کرو مل ہی جائے  گا

(وحید تلاش شروع کر دیتا ہے  اور بستہ مل جا تا ہے )


ustad aur shagird k darmian mukalma


8 comments:

  1. Is there any mukalma between teacher and student about future profession

    ReplyDelete
  2. can i have jalsa takseem ustad ki rodad for class 9

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Is there any mukalma on vaqt ki pabandi

    ReplyDelete

Give comments here.